אשכול רשויות גליל מערבי הציג השנה בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM, שנערך בימים 11-12 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב.
IMTM – International Mediterranean Tourism 2020 הוא אירוע שנתי וותיק ומרכזי של תעשיית התיירות בישראל, ושנת 2020 היא השנה ה-26 ברציפות שנערך אירוע זה. השנה הוחלט באשכול רשויות גליל מערבי להשתתף בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית. בשיתוף ארגוני התיירות המקומיים: עמותת זמן גליל מערבי, עמותת התיירות גליל מערבי, אוצרות הגליל ואתר תיירות ראש הנקרה, שיווקו את מותג התיירות "אבירי הגליל" והניחו בהצלחה רבה את הגליל המערבי על מפת התיירות העולמית. דוכן אבירי הגליל לקח חלק ממתחם הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.
בדוכן שווקו אתרי התיירות המרכזיים באזור כמו אטרקציות, קולינריה, מקומות לינה ויצרנים מקומיים, כמו "בירה מלכה" שלקחה חלק בדוכן. כחלק מחבילות אלו שווקו גם את מקומות הלינה, האטרקציות, העסקים, הקולינריה, הנוף, פעילויות התרבות, מופעים ופסטיגלים, אומנות ועוד מכל הטוב שנמצא במרחב הגליל המערבי, בחבל הארץ היפהפה שנמצא בין ההר לים.
קרדיט צילום: יחצ.
בתמונה 1 - משמאל לימין:
ארקדי פומרנץ, ראש עיריית מעלות/ משה דבידוביץ, ראש מועצה אזורית מטה אשר/ גלי רז, מנכ"ל עמותת התיירות גליל מערבי/מיכל שילוח גל-נור, מנכ"לית עמותת זמן גליל מערבי/אסף לביא, מנכ"ל המבשלה בירה מלכה.
בתמונה 2 - משמאל לימין:
עדי אוזדובה, אחראית תחום תיירות באשכול רשויות גליל מערבי/אסף לביא, מנכ"ל המבשלה בירה מלכה/גלי רז, מנכ"ל עמותת התיירות גליל מערבי/ענת גלוק, מנהלת שיווק עמותת התיירות גליל מערב/ מיכל שילוח גל-נור, מנכ"לית עמותת זמן גליל מערבי/אורנה רוטברט ניצן, מנהלת שיווק בעמותת זמן גליל מערבי/ רינת אדלר – מנהלת פרוייקטים וקשרי לקוחות בעמותת זמן גליל מערבי/ ליאת הלוי-כהן, מנהלת שיווק אתר התיירות ראש הנקרה.