כותרת
> C;
1/1
טכנולוגיה ותקשורת

פרסום באינסטגרם

מעלות טכנולוגיה ותקשורתפורסם: 25.05.22 , 10:35ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

פרסום באינסטגרם היא אסטרטגיית שיווק פופולרית עבור עסקים רבים. אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני נוער ומילניום, מה שהופך אותה למקום אידיאלי לפרסום.

פרסום באינסטגרם שונה מפרסום בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. מודעות אינסטגרם הן בצורת Stories, המאפשרות למפרסמים להעלות סרטונים או תמונות ולקדם אותם באמצעות כפתור קריאה לפעולה בפינה הימנית העליונה.

פרסום באינסטגרם הוא דרך מצוינת למותגים להגיע לקהל היעד שלהם.

מודעות אינסטגרם הן כלי רב עוצמה עבור מותגים ליצור לידים ומכירות, במיוחד בגלל האלגוריתם של אינסטגרם שמציג למשתמשים תוכן שהם מתעניינים בו.

יצירת מודעה באינסטגרם אינה כרוכה בתשלום, אבל אתה צריך להגדיר חשבון אם אתה רוצה לפרסם.

מודעות אינסטגרם ממוקדות לקבוצות ספציפיות של אנשים על סמך תחומי העניין והמיקום שלהם.

מיקוד זה מאפשר למפרסמים להציג רק את המוצרים והשירותים שלהם לאנשים שמתעניינים בהם. זה חוסך למפרסמים כסף ומגדיל את הסבירות שהם יקבלו החזר על ההשקעה (ROI).

עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שגדלה בפופולריות. עם קהל כה גדול, אין זה מפתיע שמותגים מחפשים דרכים לפרסם בפלטפורמה הזו.

ישנן אסטרטגיות רבות ושונות בהן מפרסמים יכולים להשתמש בעת פרסום באינסטגרם.

חלק מהאסטרטגיות הללו כוללות:

- שימוש בסטוריז באינסטגרם כיחידת מודעות

- מתן חסות לפוסטים ממשפיענים - יצירת מודעות עם תוכן ממומן בפיד של החשבון

- יצירת מודעות עם תוכן ממומן בפיד של פידים של עוקבים בחשבון

- יצירת מודעות עם תוכן ממומן בפיד של עדכוני העוקבים בחשבון ויצירת מודעות ממוקדות גיאוגרפיות

פרסום באינסטגרם הוא אסטרטגיית שיווק חדשה יחסית שצוברת פופולריות בשנים האחרונות. זו יכולה להיות דרך מצוינת להגיע לדמוגרפיה צעירה יותר, כמו גם לאדם אמיד יותר. הפלטפורמה גם פחות רוויה מפייסבוק וטוויטר, מה שמקל על החיבור ללקוחות פוטנציאליים.

המאמר דן ביתרונות של פרסום באינסטגרם, כמו קלות השימוש בו, העלייה בשיעורי המעורבות והמגוון הרחב של הדמוגרפיה אליה היא מגיעה. הוא גם דן בכמה מהחסרונות של פרסום באינסטגרם, כמו היעדר יכולות מיקוד והסתמכות על תוכן אורגני להצלחה.

אינסטגרם היא אפליקציית מדיה חברתית בבעלות פייסבוק. היא הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים.

פרסום באינסטגרם הוא דרך מצוינת לשווק את המוצר או המותג שלכם לקהל גדול יותר ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שלא הייתם יכולים להגיע אליהם אחרת.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים להעלות ולשתף תמונות וסרטונים. החברה נוסדה בשנת 2010, ויש לה למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים חודשיים נכון לדצמבר 2017. אינסטגרם היא אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית ביותר לפי Statista עם כ-400 מיליון משתמשים פעילים חודשיים.

אפשרויות הפרסום באינסטגרם מוגבלות כרגע, אך עדיין כדאי לשקול אותן. המודעות אינן פולשניות וניתן לראות בהן הרחבה של חווית המשתמש בפלטפורמה. הם יכולים לשמש גם לקידום אירועים לא מקוונים או מוצרים שלא ניתן לפרסם בפלטפורמות אחרות עקב תקנות.

אפשרויות הפרסום באינסטגרם מוגבלות אך כדאי לקחת בחשבון, שכן הן אינן חודרניות וניתן לראות בהן הרחבה של חווית המשתמש בפלטפורמה.

למידע נוסף היכנסו >> https://www.gnss.co.il/