לא קלה דרכו של עסק קטן אשר נדחק בין אחיו הגדולים ונאלץ לעבוד קשה כדי להחזיק את הראש מעל למים. למרבה המזל, בעידן האינטרנט יש מקום לכל סוגי העסקים. כל אחד יכול לפרסם מודעות איכותיות, וגם עסק קטן ייראה גדול פתאום. כמובן, חשוב לדעת איך לעשות זאת כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
מדוע פרסום בגוגל הוא הפתרון הטוב ביותר לעסק קטן?
אם אתם נמצאים בתחילת דרככם המקצועית ורוצים להרחיב את היריעה, ואם גם אתם רוצים לבלוט בנוף לצד העסקים הגדולים, פרסום בגוגל הוא הפתרון. אלה כמה יתרונות של הפרסום הממומן שיקדמו כל עסק ויהפכו אותו מקטן לגדול:
- פרסום מיידי.
היתרון הבולט ביותר של פרסום בגוגל המושך אליו רבים הוא הפרסום המיידי המוביל את המודעה הממומנת לתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל. גם העסק הקטן והמתחיל ביותר יכול לפתוח חשבון בגוגל אדס, לנסח מודעה, לשלם עבור מספר קליקים מסוים והמודעה עולה לאוויר.
- מתאים גם למי שאין כסף לפרסום.
עסק מתחיל יכול לאפשר לעצמו את עלויות הפרסום של גוגל אדס, בייחוד כאשר יש לו אפשרות לעקוב אחר התקציב שלו, שכן התשלום מתבצע מראש עבור מספר מוגדר של קליקים.
- אתם יכולים לראות לאיזה כיוון זה הולך.
ההגדרות המתקדמות של גוגל אדס מאפשרות לבעל העסק לעקוב אחר התקדמנות הפרסום ולאסוף נתונים. כך למשל, ניתן למדוד את מספר הכניסות של הגולשים לעמוד הנחיתה שנוצר, לעקוב אחרי מספר ההקלקות או לבדוק אם הגולשים נוטים להיכנס לעמוד הנחיתה מהטאבלט, הטלפון הנייד או המחשב.
- יוצרים עמוד נחיתה מנצח.
מומלץ להשקיע רבות ביצירת עמוד נחיתה מעוצב הנושא מסר ברור, על מנת להציג אותו בפני הגולשים. מי שיידע ליצור את עמוד הנחיתה כמו שצריך יוכל ליצור רושם של עסק גדול בעולם האינטרנט, גם אם מדובר בעסק קטן. מעבר לכך, בגוגל אדס קיימת אפשרות להתאים את עמוד הנחיתה למובייל, וכדאי לנצל אותה עד הסוף, שכן גולשים רבים נכנסים משתמשים היום בסמרטפון אף יותר מאשר במחשב הנייד.
- מתאים לקידום כל מוצר או שירות שיעלה על הדעת.
בין אם אתם פותחים בית קפה שכונתי עם משלוחים עד הבית ובין אם יש לכם חנות בוטיק של תכשיטים מעוצבים, פרסום ממומן בגוגל יעשה את העבודה.
קידום אורגני לצד קידום ממומן
לצד פרסום בגוגל שכה חיוני לעסקים בראשית דרכם, כדאי גם לפנות לעזרתו של הקידום האורגני ולבנות אתר מושקע משלכם. בניית אתרים לעסקים מוצעת על ידי אנשי מקצוע אשר בוחנים את העסק שלכם, מאפיינים אותו, קובעים באילו מילות מפתח כדאי להתמקד ומתחילים בבניית האתר המיוחל. תוך כדי העבודה, בודקים מה יותר עובד עבור העסק שלכם ומה פחות, ובסופו של דבר, לאחר עבודה מאומצת מסביב לשעון מגיעים לתוצאות החיפוש הראשונות גם באמצעות האתר האורגני.