כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

לא מפחדת מכלום-מנכ"לית צים מעלות- יונית שמלה

מעלות תרבות ופנאיפורסם: 13.11.19 , 13:08ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

אישה יכולה לעשות הכל, לבנותיי אני תמיד אומרת אין דבר כזה לא יכולה, את יכולה ומסוגלת.

יונית שמלה, מנכ"לית קניון צים היא אשת ביצוע, אישה חזקה שלא מפחדת להתמודד עם אתגרים.

הכי חשוב לה זה התושב וצרכיו.

היא מכירה כמעט את כולם ברמה השמית, אני מסתובבת איתה בקניון והיא לא פוחדת להזיז דברים בכוחות עצמה.

החוזקות שלנו, קופת חולים מכבי, שלוש בנקים נגישים, חדר כושר מדהים כ- 1000 מ"ר, יינות ביתן כ- 2000 מ"ר, סופר פארם, רשתות מובילות.

החוזקה שלנו זה המשפחתיות, אווירה שהתושב לא יכול לקבל בשום מקום אחר.

יונית שמלה מובילה את קניון צים קדימה!

יונית שמלה (42) נשואה, מגלה לנו ש"הרבה מן ההצלחה בזכות התמיכה של בעלי במשך השנים", "אחרי כל אישה נשואה מצליחה ישנו גבר תומך", ואמא לשתיים בגילאי 17 ו- 12 נולדה בת"א, אך מהר מאוד הוריה עברו לגור בקרית מוצקין, עד היום הוריה מתגוררים בקרית ביאליק.

למעלות הגיעה דרך העיתון כאשר קסם לה פרויקט קבלני ליד נחל כזיב- שכונת הזיתים.

"קסם לי הרעיון, הקרבה לטבע- שמאז ומתמיד רציתי חלקת אדמה משלי, וכך, ב- 2002 הגענו לגור במעלות, ב"שכונת הזיתים", שם התגוררנו 14 שנים וב-2016 עברנו למושב עין יעקב שדומה בסביבה אהובה ומוכרת.

טבע ונוף והאהבה לבעלי חיים ובמיוחד נחשים שאותם למדתי להכיר בבית אבא כאשר הוא לוכד נחשים במקצועו, היו לנו כ-500 בעלי חיים בבית".

היכן שרתת בצבא? ומה עשית אחרי?

שרתתי בחיל האוויר שנתיים כמדריכת קורסים ועוד שנה בקבע בצריפין.

חזרתי לקריות ועבדתי בתיפעול מכונות אוטומטיות באיזור הצפון, עבודות עפר, עבודות שלא היו נשיות אבל היה לי חוש טכני ומאוד אהבתי לתקן דברים.

יש לי ניסיון מגיל 17 כאשר עבדתי ותחזקתי לונה פארק בקריון.

כאשר הגעתי למעלות התחלתי לעבוד ברשת HOME CENTER, עברתי בהרבה סניפים ברשת כמו: כרמיאל, נצרת עלית, טבריה, קריית שמונה וחיפה כאשר במהלך השנים ניהלתי את רובם, במקביל הבאתי לעולם גם את שתי בנותיי, יהב ואגם.

אחרי העבודה בסניף טבריה ילדתי את בתי הצעירה, אגם (12) נתנו לי את סניף מעלות ואותו ניהלתי כ-5 שנים. תוך כדי שניהלתי את סניף מעלות- הכרתי את הסביבה, את התושבים וצרכיהם ואת בעלי העסקים.

אחרי 12 שנה של עבודה שהחלה השקם בבוקר בהרבה שעות עבודה ונהיגה מרובה, ניסיתי לשנות ואפילו לעבוד בעירייה אך מהר מאוד הבנתי שזה לא בשבילי ושעולם הקמעונאות הוא שלי.

קיבלתי הצעה לנהל את מרכז 'צים'.

כשנכנסתי לתפקיד המרכז/ הקניון היה כבר בן שנה.

נכנסתי באוגוסט 2013 כשאתגר גדול מאוד לפניי.

מאוד שמחתי על כך, פתחתי אופקים מול רשתות מכיוון שתחום העשייה- 'עשה זאת לעצמך' שאותו רכשתי ב HOME CENTER ויכולות העבר והנסיון יכלו לעזור ולקדם אותי בניהול הקניון.

הכנסתי רשתות ועסקים חדשים, העבודה אף פעם לא נגמרת מול שוכרים וסוחרים, תמיד ישנה דינמיקה והרצון לשפר ולקדם את כל העסקים בקניון.

אני מאמינה שעסק שנמצא במרכז יכול להעזר בי ולהצליח בזכות הניסיון, ככל ששיתופי הפעולה עולים, כך ישנם הצלחות רבות יותר.

חשוב לציין, היא לוכדת נחשים, יש לה חוש טכני, במקומות שנשים לא התקבלו היא תמיד נלחמה על מקומה וביד רמה זכתה בתפקידים בגלל כישוריה.

"אני בעיקרון עוזרת לקדם רעיונות, שת"פים, עזרה פרסומית רחבה, תמיכה, נותנת ידע ברמה האישית ומנסה לקדם כל אחד, אנשי העסקים יכולים להעזר בערוצים שיש לי".

תארי לי סדר יום שלך

אני עובדת בממוצע 11 שעות ביום, 07:30 הגעה לקניון, סריקה של הבניין, משימות לביצוע, 09:00 עד 16:00 התנהלות מול ספקים, סוחרים, רשתות, קידום מסחרי כזה או אחר.

16:00 עד 18:30 אני מפנה עצמי לאירועים או יושבת על רעיונות עתידיים, מה יצירת החוויה המעניינת הבאה, מה החידוש הבא.

אילו חידושים נעשו בשלוש השנים האחרונות ומה צופן לנו העתיד?

ב-2016 יצאה החלטה מטעם 'צים' להרחיב את הקניון ב-4000 מ"ר מסחרי.

לאחר קבלת אישורים, הגדלנו את הקניון חיצונית מכוון דרום מזרח לאור ביקוש, למען תושבי מעלות והסביבה שהם לקוחות חוזרים ומבקרים בתדירות גבוהה בקניון ומכירים את המוכרנים ברמה האישית.

הוספנו את אופיס דיפו, יין בעיר, ארומה עברו לכניסה הראשית, FOX HOME, מאניה ג'ינס, שילב ואחרים.

חנויות חדשות שהצטרפו, כמו כן חדר כושר של 1000 מ"ר.

הקשר שלי הוא יום יומי וההכרה של צרכי התושב- אני יודעת מה נכון ומה לא, לאחר שבחנתי מה יצליח.

החזון לשנת 2020

יוצאים לשינויים בתוך הקניון, נתחדש במגוון חנויות ורשתות חדשות.

בימים אלה אנו עורכים סקר כאשר לפי הצורך נבצע שינויים בהתאם לצרכים.

יהיה כאן מעניין למען הלקוחות החוזרים, הקבועים והנאמנים שבאים כל הזמן.

חשוב לי מאוד נושא השדרוג והחידוש- תמיד כדי להיות הבית החם.

המחשבה על התושבים- זה מה שמבדיל אותנו ממרכזים אחרים.

זהו קניון משפחתי שמתחשב בצרכים של כל המשפחות והיחידים שמגיעים מידי שבוע.

אני מכירה כל אחד אישית ועונה לצרכים שלהם.

למשל יצרתי מצב שבו בימי שישי התושבים שיגיעו לכאן יקבלו הכל- מהעיתון ועד הפרחים לשבת.

מאין שוק איכרים כאשר יש דוכני אוכל ויהיו רגועים שהם מוצאים הכל תחת קורת גג אחת.

הם מרגישים שמישהו דואג להם.

בנוסף הם לא צריכים לרוץ למקומות אחרים כי הכל נמצא באותו המקום.

מה הייתה הבעיה הכי קשה שנתקלת בה, איך פתרת אותה?

החנייה- זו הייתה הבעיה הקשה ביותר בשלב הבינוי בתקופת ההרחבה.

אתגר נוסף הרחבת החנייה- המקום הפך למקום אטרקטיבי שעובד כל ימות השנה כולל מכון כושר פעיל.

אנו לא מקלים ראש בעניין, בנינו תוכנית מעל לכ-5 מיליון שקלים, שתיתן מענה ברגע שהעירייה תאשר.

הייחוד של הקניון הוא אירועי הקהילה שאין להם אינטרס עסקי, התרמות דם, מופעי חוגים, שיתופי פעולה עם הקהילה.

אני יוזמת ומבקשת מכל גוף עירוני- לבוא ולקבל במה במרכז/ קניון למען חיבור המקום לקהילה.

אני נותנת מקום לבעלי צרכים מיוחדים למכור את מרכולתם, כל דבר שהעירייה או המרכזים הקהלתיים מבקשים ללא עלות, כל דבר שיכול לקדם קהילה.

אני מגשרת בין החיבור לבית- תומכת ועוזרת.

כמו כן, פעילות לגילאי 60+, חשיפה לגיל הזה"ב.

דבר נוסף- המקום נמצא במרכז מעלות, יש בו רשתות חזקות והוא מקום שנותן מענה לצרכיהם של כולם ובעיקר לתושבי מעלות והסביבה.

לפרטים ויצירת קשר עם קניון 'צים' מעלות: 072-3969571

לאתר של 'צים' מעלות >>

צילום גלריה: RITVO PHOTOGRAPHY

צילום RITVO PHOTOGRAPHY
 
 
 
 
צילום RITVO PHOTOGRAPHY
 
 
 
 
צילום RITVO PHOTOGRAPHY
 
 
 
 
אולי יעניין אותך גם
מופעי הקיץ השווים במיוחד של קסטיליה ואנחנו דאגנו לכם להנחות סופר שוות >>

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

בעקבות ההצלחה הרבה בשנים הקודמות, גם בפורים 2021 ממשיכים באתר התיירות ראש הנקרה את מסורת סיורי העששיות הליליים!

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

"הקורונה גרמה לי להביא את עצמי לידי ביטוי, לפרוץ, להעז ולהתנסות"

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

"אני רוצה שאנשים ירקדו את השירים שלי, יצחקו מהם וישירו אותם"

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

מטיילים בחנוכה ב'שביל סובב כינרת'

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

WishTrip – "הוויז" של המטיילים הגיע לפארק גורן של קק"ל

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

אהלן וסהלן סנטה קלאוס

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

חנוכה של עששיות בראש הנקרה

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.

קק"ל מתגייסת לטובת עולם הדייטים בזמן הקורונה

"מי מכיר את המנכ"ל בקניונים?! בקניון צים מעלות מכירים את המנכ"לית ברמה האישית, אני מרגישה שמגיעים אלי הביתה" אומרת יונית שמלה.