חלק זה יכסה את כל מה שאתה צריך לדעת על SEO. זה יתחיל עם היסודות ואז יעבור לנושאים מתקדמים יותר.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות החיפוש ה"טבעיות" או הלא-משולמות ("אורגניות") של מנוע החיפוש. ככלל, ככל שהאתר יופיע מוקדם יותר (או גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש), ותדירות גבוהה יותר ברשימת תוצאות החיפוש, כך הוא יקבל יותר מבקרים ממשתמשי מנוע החיפוש; לאחר מכן ניתן להמיר מבקרים אלו ללקוחות.
ישנם גורמים רבים שמשפיעים על גובה האתר בדירוג של מנועי החיפוש. שלושת החשובים ביותר הם: רלוונטיות, סמכות ופופולריות (הידוע גם בשם "בניית קישורים").
קידום אתרים הוא היבט חשוב בשיווק דיגיטלי. זהו תהליך של אופטימיזציה של דפי אינטרנט כדי לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח, ביטויים ונושאים רלוונטיים לעסק.
ישנם גורמים רבים שמשפיעים על SEO, כולל קישורים נכנסים, איכות התוכן ושימוש במילות מפתח
אופטימיזציה למנועי חיפוש, או קידום אתרים, הוא תהליך המשפיע על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש - המכונה לעתים קרובות תוצאות "טבעיות", "אורגניות" או "הרווחות".
המטרה היא לוודא שדפי אינטרנט נמצאים בקלות על ידי מנועי החיפוש ומדורגים גבוה ברשימת התוצאות שלהם. אופטימיזציה לאתר עשויה לכלול עריכת תוכן, הוספת תוכן ומילות מפתח רלוונטיות ושיפור מבנה האתר.
קידום אתרים הוא טכניקת שיווק המסייעת לאתרים לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש. מטרת קידום אתרים היא למשוך יותר מבקרים לאתר.
קידום אתרים הוא אסטרטגיה שצריכה להתבצע על בסיס קבוע ובסבלנות. חשוב לזכור שקידום אתרים אינו משימה חד פעמית, זהו תהליך מתמשך הדורש תשומת לב וניטור מתמידים.
על מנת שהאתר שלכם ידורג גבוה בדפי תוצאות מנועי החיפוש, עליכם לוודא שיש בו את התוכן הנכון, הוא מותאם למנועי חיפוש ויש לו קישורים המפנים אליו מאתרים מוכרים אחרים.
להלן רשימה של הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לדעת על SEO:
- אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות החיפוש ה"אורגניות" או ה"טבעיות" של מנוע החיפוש. ככלל, ככל שהאתר מדורג מוקדם יותר (או גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש), ובתדירות גבוהה יותר יופיע ברשימת התוצאות, כך הוא יקבל יותר מבקרים ממשתמשי מנוע החיפוש.
- SEO עשוי למקד סוגים שונים של חיפוש, כולל חיפוש תמונות, חיפוש מקומי, חיפוש וידאו, מחקר אקדמי וחיפושי חדשות. אופטימיזציה מוצלחת עשויה להיות תלויה במי שמבצע את החיפושים הללו ומהי כוונתם. מומחים פיתחו תוכנות שונות לקידום אתרים המסייעות באופטימיזציה של דפי אינטרנט על ידי הגדלת הרלוונטיות שלהם למילות מפתח ספציפיות.
קידום אתרים הוא מחויבות ארוכת טווח שדורשת הרבה זמן ומאמץ מהצד שלך. זה לא משהו שעושים פעם אחת וסיימת. זהו תהליך מתמשך שצריך לתחזק, לנטר ולעדכן כל הזמן כאשר שינויים חדשים נעשים באלגוריתם.
תהליך SEO מתחיל במחקר מילות מפתח, שבו אתה מזהה את מילות המפתח שהקהל שלך משתמש בו כדי למצוא מוצרים או שירותים הקשורים למה שאתה מציע. השלב הבא הוא בניית תוכן לאתר שלך מתוך מחשבה על מילות מפתח אלו. אתה צריך תוכן שנותן ערך לקורא, אבל כולל גם את מילות המפתח האלה כדי שמנועי חיפוש יוכלו למצוא אותו כשאנשים מחפשים את המילים האלה.
מאמר זה נכתב בשיתוף עם חברת גנסיס מדיה!